måndag 10 maj 2010

LUNA 4 år!


I morgon tisdag fyller mattes älsklings sheltie 4 år! Luna är även min favorit vallhund. Vi skickar grattis hälsningar! Kajsa är numer hos Lena och inväntar nedkomsten av sin/sina valpar. Jag måste erkänna fast det sitter hårt inne att jag saknar det lilla krypet väldigt mycket. Jag tycker inte om att vara ensamhund igen. FY fabian vad trist. Jag har inte ens orkat blogga...illa, illa. Nu ska vi sova så ni får hålla till godo med denna dystra information.Jag skall när jag orkar berätta om hur det var när vi var och vaccinerade oss syrran och jag för ett tag sedan...Mycket uppseendeväckande faktiskt...På bilden ser ni min matte larva sej med Luna bara för att de tog pris i Kungälvs agilitytävling.

2 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Det märks att du har tråkigt. Annars hade du väl inte skrivit så snällt om Luna...
Så Kajsa ska kläcka snart. Tänk vilka hängtuttar och bristningar hon får. Du ska nog vara glad att du slapp!

Grattis till Luna!

Elisabeth sa...

Sally, du berättar väl genast när du blivit moster, för det är väl det du blir. Passa på och njut av att ha matte alldeles för dig själv, sen blir det andra bullar.